All 65 movie Reviews


[KK] Negativity Extract [KK] Negativity Extract

Rated 5 / 5 stars

oh its so surreal and psychedelic

my NVIDIA card is bleeding :3


SAK responds:

Lol, too many effects aye.


Jack & The Beanstalk Jack & The Beanstalk

Rated 5 / 5 stars

&yxcmghj

That was awesome and funny, haha, good parody of classic, also the animutation style was done well .... 5


People find this review helpful!

Drew Pickles Fucks All! Drew Pickles Fucks All!

Rated 5 / 5 stars

HAHA AWESOME !!!!!!!

You made my day .

Also I like music and animation is smooth and awesome hehehe !!!!!!!!!
coool :3


People find this review helpful!

Foany Foany

Rated 5 / 5 stars

blaaa blaaaa ...

OMG how dare you make the flash parody against my God . I vote 5 if I see foamy, and the movies are so greaaaattt well done, better than true animations, you asshole 111 . You are eeevvvviiilll antifaaaaannn I hate youuu.. 0 !

hehe no I am not a fukcing foamy fan zombie ... I hate foamy and he is asshole, and animations are crap and destroys my day every time when I see it in the _NG ... Foamy overated crap thanks to NG... I love every your animation :3

Stupid Foamy ...



sasuke vs vegeta sasuke vs vegeta

Rated 4.5 / 5 stars

Okay ....

This is your first animation, it seems it will be not blammed ... keep a good work ...



Final Animation Final Animation

Rated 4 / 5 stars

ehh

do better characters than a stickmen , they suck .... but animation is ok, but stickmen



OMG.swf collab OMG.swf collab

Rated 5 / 5 stars

OMG nostalgy

heh I newer knew it has been posted this omg.swf animations here, haha Its just awesome :3 ....

Hah you rulez guyz :D indeeeededeefedfeff eibsnlbtfg-poô&eaumg pqeé%u010Dqí%u0161 nog spam



The Sea The Sea

Rated 5 / 5 stars

omghosh

Dont listen to moron, this is an art piece :D. Its the one of most bizzare and surreal flash animation what I have seen O.o. Yeah... Can I call it surreal ? It is real animated art :3.

And some users need some judicial order to disallow computer use ...



Blinky Techno Fun o.o Blinky Techno Fun o.o

Rated 0.5 / 5 stars

mmm

as psychedelic movie okay, but as animation, BAD !


KaosKilla9231 responds:

Hey, Give Me A Little Credit, It Was My First Flash =O


MDay: Dreams Of A Sheep MDay: Dreams Of A Sheep

Rated 5 / 5 stars

yes

ism
surrealism


Duck-Duck-Sheep responds:

winnism